25°C
Mostar 29°C
Tuzla 26°C
Banja Luka 23°C
Bihać 16°C

30.05.2023 / 20:02 BiH - Kraj se ne nazire

Probijeni svi rokovi: 1,5 kilometara Sarajevske obilaznice gradi se dvije i po godine

Probijeni svi rokovi: 1,5 kilometara Sarajevske obilaznice gradi se dvije i po godine
Foto: Vijesti.ba

Sjećate li se televizijskog isječka u kojem bivši direktora Autocesta FBiH Adnan Terzić stoji u blatu i medijima odgovara: Koje blato, ne vidim ja blato.

To definitivno nije bio asfalt. Tog dana, 13. januara 2021. godine počela je izgradnja posljednje dionice Sarajevske obilaznice od Vlakova do Mostarskog raskršća. Ozvaničenju početka radova prisustvovali su, osim Terzića, načelnik Općine Ilidža Nermin Muzur te direktor kompanije Euro-Asfalt Hamed Ramić, koja je izvođač radova. Najavili su da će radovi biti završeni u predviđenom roku.

Rok za izvođenje radova, bio je 14 mjeseci. Za koji dan biće 30 mjeseci, a radovi nisu ni blizu završetka. Autoceste FBiH su u decembru 2020. godine potpisale ugovor sa kompanijom Euro-Asfalt o izgradnji kilometar i po autoceste čija je vrijednost veća od 23 miliona KM, a rok za izvođenje radova predviđen ugovorom je 14 mjeseci od uvođenja građevinske kompanije u posao. Kako je navedeno na tabli koja se nalazi na gradilištu, radovi su počeli 22.decembra 2020. godine te je naveden rok od 14 mjeseci za završetak radova.

Od tada do danas iz Autocesta FBIH su napravili nekoliko snimaka dronom i u medije plasirali informacije kako se “zahuktava gradnja dionice”. Javnost je obavještena i kako je projekat doživio mnoštvo izmjena.

Navodno je glavni razlog usporavanja izgradnje promjena uslova na terenu u odnosu na 2008. godinu, kada je urađen projekt za ovu dionicu. U zoni saobraćajnice u proteklom periodu je došlo do velike ekspanzije izgradnje privatnih stambenih objekata, pa je investitor navodno naknadno inicirao izradu projekta koji je zahtijevao i izmjenu glavnog projekta.

Iz Autocesta FBIH i općine Ilidža još uvijek nisu odgovorili na brojna pitanja koja smo im postavili o gradnji ove dionice. A javnost itekako interesuje koji su razlozi ogromnog kašnjenja, ko je za to odgovoran, ko su projektanti, ali i koliki su gubici zbog kašnjenja te koja je šteta nanesena budžetima i privredi? I ono klljučno - Kada se očekuje završetak radova?

Period od skoro dvije i po godine i previše je dug za izgradnju kilometar i po puta. Vrijeme je da građani, poslovni ljudi i privreda konačno prestanu biti taoci nesposobnosti administracije i kompanija da završe obećane projekte. U suprotnom vrijeme je da za to snose adekvatne posljedice.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo