Prošlo je sedam dana od upita Vijesti.ba upućenog Zavodu za planiranje razvoja Kantona Sarajevo.
Zanimalo nas je koje aktivnosti trenutno provodi Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo na projektu izgradnje LOT-a 3B Sarajevske zaobilaznice te zašto Autocestama FBiH još uvijek nisu dostavili saglasnost na izmjenu projekta.
Odgovor još uvijek nismo dobili, kao ni Autoceste FBiH saglasnost.
- U decembru 2020. godine započeta je izgradnja LOT-a 3B iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH. Dionica se počela graditi na dijelovima na kojima nije bilo izmjene projekta. Na izmjenu projekta JP Autoceste FBiH još uvijek nije dobilo saglasnosti nadležnih tijela Kantona Sarajevo, Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo, navode iz Autocesta FBIH.
Kako dozvole na izmjene projekata nisu ishodovane na dijelovima na kojima je projekat izmijenjen, odlučeno je da se radovi na LOT 3B obustave do dobivanja potrebnih saglasnosti i dozvola, kako se ne bi stvarali nepotrebni troškovi.
Ovakav odnos prema projektima od šireg društvenog interesa možda i najbolje govori o razlozima zbog kojih se 1,5 kilometara Sarajevske obilaznice "gradi", odnosno ne gradi već dvije i po godine.
Iz Zavod smo tek dobili informaciju je direktor Faruk Muharemović na odmoru.
Aktuelni zastupnik u Skupštini Kantona Sarajevo i nekadašnji ministar prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Faruk Kapidžić u nedavnom je razgovoru za Vijesti.ba poručio kako je u KS situacija trenutno takva da se bukvalno ništa ne pokreće.
- De facto imamo problem da regulacioni planovi, prostorni plan, zakon o prostornom uređenju - sve to stoji. Investitori ne mogu da rade i pitaju šta se dešava. Sve to je kombinacija neznanja, nestručnosti, nesposobnosti i interesa, smatra Kapidžić.
(Vijesti.ba)