20°C
Mostar 27°C
Tuzla 20°C
Banja Luka 18°C
Bihać 15°C

14.05.2024 / 12:30 Obrazovanje - Ministarstvo za odgoj i obrazovanje KS

Više od četiri miliona KM za modernizaciju škola u KS

Više od četiri miliona KM za modernizaciju škola u KS
Foto: Vijesti.ba

Iz Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo potvrdili su da uskoro počinje realizacija devet kapitalnih infrastrukturnih projekata u četiri osnovne i četiri srednje škole na području Kantona Sarajevo, za što su namijenjena finansijska sredstva u iznosu od 4.285.450 KM.

„Kada smo ranije pozivali škole da nam delegiraju projekte, to su bili projekti srednje veličine koji su se relativno brzo mogli realizovati.

Pobrinuli smo se i da u budžetima škola postoje sredstva za male efektivne projekte i drago mi je da se oni kontinuirano provode. Sada su došli na red i veliki projekti koji će se realizovati u naredne dvije do tri godine, okvirnim sporazumom u fazama”, kazala je ministrica Naida Hota-Muminović, zahvalivši direktorima škola na spremnosti na provedbu projekata.

Od pomenutog iznosa sredstava, 400.000 KM namijenjeno je za nabavku opreme za dograđeni dio objekta OŠ “Zahid Baručija”.

U OŠ “Mehmedalija Mak Dizdar” izvodit će se radovi na rekonstrukciji sportskog igrališta, zamjeni ograde i uređenju dvorišta, za što je izdvojeno 245.350 KM.

Za dogradnju i utopljavanje objekta OŠ “Nafija Sarajlić” namijenjeno je 1.071.000 KM, a za utopljavanje OŠ “Umihana Čuvidina” 283.000 KM.

Biće finansirani i radovi na zamjeni vanjske stolarije u Prvoj gimnaziji Sarajevo sredstvima u iznosu od 840.000 KM, kao i radovi na energetskoj efikasnosti cijelog objekta i utopljavanju fasade u Srednjoj ekonomskoj školi vrijednosti 1.000.000 KM.

Među projektima su i radovi na zamjeni stolarije u Srednjoj građevinsko-geodetskoj školi vrijednosti 151.100 KM, kao i rekonstrukcija i opremanje Željezničkog školskog centra za što je izdvojeno 295.000 KM.

Provedba ovih kapitalnih projekata je znak kontinuirane predanosti Ministarstva za odgoj i obrazovanje u osiguranju što kvalitetnijih uslova za odgojno-obrazovni proces i stvaranju okruženja koje potiče učenje, kreativnost i napredak.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo