Kompanija Meta, vlasnik Facebooka, lansirala je besplatnu, zasebnu aplikaciju za umjetnu inteligenciju (AI) pod nazivom Meta AI, čime se pridružila sve snažnijoj globalnoj utrci u razvoju AI alata.
Za razliku od dosadašnje integracije Meta AI-a unutar Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera, nova aplikacija pruža prošireno i individualizirano korisničko iskustvo, koristeći kontekst i podatke s korisničkih profila na Facebooku i Instagramu, uključujući informacije koje dijele i sadržaj s kojim komuniciraju.
Aplikacija omogućava korisnicima Ray-Ban Meta pametnih naočala da započnu interakciju putem naočala i nastave razgovor kasnije unutar aplikacije.
Također sadrži glasovnog asistenta u demo verziji, s poboljšanim odgovorima u razgovoru, iako nema pristup internetu ni podacima u realnom vremenu, saopćila je kompanija.
Meta navodi da aplikacija uključuje i Discover feed, prostor za dijeljenje i otkrivanje načina na koje drugi koriste AI. Korisnici mogu pregledavati najpopularnije upute te ih prilagoditi vlastitim potrebama.
Aplikacija koristi Meta-in Llama 4 model, predstavljen ranije ovog mjeseca, koji se reklamira kao efikasnija i pristupačnija alternativa konkurentima poput ChatGPT-a, DeepSeeka i Googleovog Geminija.
Meta AI je od 2023. već dostupan u više platformi kompanije, a do decembra prošle godine dosegao je gotovo 600 miliona mjesečnih korisnika.
(Vijesti.ba)