Starbucks je u utorak objavio zaradu za drugi kvartal koja je bila ispod procjena Wall Streeta, dok novi izvršni direktor Brian Niccol pokušava preokrenuti poslovanje diva kafe.
Usporediva prodaja u američkim trgovinama - pomno praćena metrika koja uključuje rezultate samo iz trgovina otvorenih dulje od godinu dana - pala je peti kvartal zaredom, potonuvši za 2%.
Pad je uzrokovan padom transakcija, koje su pale za 4%. Prosječna veličina računa, ili iznos potrošen u svakoj transakciji, porasla je za 3% u SAD-u.
Ulagači su također bili posebno usredotočeni na rezultate firme u Kini nakon četiri uzastopna kvartala usporedivog pada prodaje. U posljednjem kvartalu, usporediva prodaja u Kini bila je nepromijenjena, jer je porast transakcija od 4% nadoknađen padom veličine računa od 4%, prenosi SEEbiz. Drugim riječima, više kupaca išlo je u Starbucks u Kini, ali su potrošili manje novca.
Firma je izvijestila o prilagođenoj zaradi po dionici od 0,41 USD za tromjesečje koje je završilo 30. ožujka, što je manje od 0,49 USD koliko su očekivali analitičari s Wall Streeta, prema podacima Bloomberga, dok je prihod od 8,76 milijardi USD bio manji od projiciranih 8,83 milijarde USD.
Dionice Starbucksa nisu se puno promijenile u trgovanju nakon radnog vremena u utorak.
Dionice Starbucksa izgubile su 7% ove godine, zaostajajući za gubitkom S&P 500 od 5,5% u istom razdoblju. Tokom prošle godine dionice su pale za oko 4% u odnosu na rast referentnog indeksa od 8,7%.
Starbucks je izvijestio o prilagođenoj operativnoj marži - postotku prihoda koji preostaje nakon operativnih troškova - od 8,2%, što je ispod 9,5% koliko su očekivali analitičari, prema Bloombergu.
(Vijesti.ba)