Neki od najskupljih kvarova uključuju:
Kvar motora
Havarija motora je najgori mogući scenarij. Zupčasti kaiš koji nije pravovremeno zamijenjen može dovesti do ozbiljnih oštećenja motora, uključujući klipove i ventile. Popravak može koštati nekoliko hiljada konvertibilnih maraka, a ponekad je jeftinije zamijeniti cijeli motor, čak i polovni.
Automatski mjenjač
Problemi s automatskim mjenjačem, posebno kod modernijih modela, mogu biti vrlo skupi. Ako nije moguće popraviti mjenjač, zamjena može koštati od 5.000 do 20.000 KM, ovisno o vrsti mjenjača.
Diferencijal
Diferencijal, koji omogućava okretanje točkova na istoj osovini različitim brzinama, zahtijeva redovno podmazivanje. Popravak može koštati od 2.000 do 10.000 KM, zavisno od modela.
Klima
Ako klima uređaj prestane hladiti, popravak može biti jednostavan i jeftin. Međutim, ako dođe do većih problema poput začepljenja sistema ili kvara kompresora, cijena zamjene kompresora može premašiti 2.000 KM.
Ovi kvarovi mogu biti ozbiljan udarac za budžet, pa je važno redovno servisirati vozilo i biti svjestan mogućih troškova.
(Vijesti.ba)