Peulić pojašnjava na koje načine se u zemljama EU vrši diskriminacija prevoznika iz BiH i zašto ih se želi eliminisati. U tu svrhu koriste se razne metode, a u zadnje vrijeme sve češće kroz hapšenja i deportacije.
Peulić otkriva kako firma iz Zagreba kontroliše tahografe te ko im je omogućio povlašteni položaj, ali i zašto traže da se tokom međunarodnog prevoza primjenjuje očitavanje podataka iz digitalnog tahografa kao jedini dokaz o boravku, „redovnom“, „dnevnom“ ili „sedmičnom odmoru“, da se 90 dana pretvori u sate.
Kakva to odredba ne postoji u Sloveniji, Njemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, a kojom se pogoduje dvjema fimama. Ko ima plan da ponovo izvuče iz transportnih kompanija oko 12 miliona KM?
Odgovara i na pitanje šta je "treća registracija" te kakve to probleme pravi prevoznicima u BiH. Neki su zbog toga završavali u zatvoru.
Na koncu, Peulić odgovara na pitanje hoće li i u kojem trenutku bh. prevoznici krenuti u potpunu blokadu saobraćaja.
(Vijesti.ba)