Motor1 piše da će se platforma zvati MEB Plus, evolutivno ime koje pomjera standardnu MEB platformu naprijed. Najveća promjena MEB Plus u odnosu na MEB je upotreba litijum-gvožđe-fosfatnih (LFP) baterijskih ćelija na novijoj platformi. Tehnologija je malo slabija po gustini energije u poređenju sa nikl-mangan-kobalt (NMC) ćelijama koje trenutno široko koriste zapadni proizvođači automobila, ali su LFP baterije jeftinije.
Zato su mnogo popularnije u Kini. ID.2 će imati LFP ćelije, ali VW kaže da će tehnologija stići i u ostale VW-ove MEB modele ubrzo nakon predstavljanja ID.2. To znači da bi ID.3, ID.7 i ID.4 mogli postati mnogo jeftiniji, prenosi Autoblog rs. Prelazak na LFP baterije će također doći sa potpunim dizajnerskim remontom električnih vozila.
LFP baterije postaju sve važnije u svijetu električnih vozila. U Kini postaju prilično uobičajne čak i u vrhunskim vozilima sa brzim punjenjem, a u SAD su brendovi poput Ford-a, GM-a i Tesla prihvatili ovu tehnologiju kao način smanjenja troškova među svojim postojećim modelima.
Nije jasno kako će MEB Plus utjecati na planove Volkswagena za SAD.
Autocar tvrdi i da će nova fabrika VW-a u Zalcgiteru, u Njemačkoj, isporučivati LFP pakete za osvježene modele i nekoliko NMC paketa za odlazeće modele kojima će biti potrebni.
(Vijesti.ba)