„Vi ste generacija AI. Odrasli ste uz umjetnu inteligenciju. Upravo to što vam je AI prirodan alat čini vas izuzetno privlačnima“, rekao je Hoffmann.
Generacija Z brzo je stekla pomalo negativan imidž na tržištu rada. Istraživanje koje je prošle godine za Newsweek provela agencija Redfield & Wilton Strategies pokazalo je da 40 posto odraslih Amerikanaca smatra kako su kolege iz generacije Z teške za saradnju, a nedavna istraživanja pokazuju i da pripadnici te generacije imaju sklonost ka pretjerivanju tokom razgovora za posao.
Njihov ulazak na tržište rada poklopio se s tzv. AI revolucijom. Prema nedavnom istraživanju KPMG-a, 66 % ljudi redovno koristi umjetnu inteligenciju, dok čak 83 % vjeruje da će ona donijeti korist.
Poznato je da je generacija Z odrasla uz tehnologiju – mnogi od njih koristili su pametne telefone još od malih nogu. Zbog toga su tehnički pismeniji od prethodnih generacija. Hoffmann je to istakao u objavi na LinkedInu:
„Rođeni ste u ovom vremenu promjena. Ovi alati su vam prirodni, za razliku od starijih generacija. Iskoristite to. Poučite druge.“
Dr. Fabian Stephany, docent na Univerzitetu Oxford na polju umjetne inteligencije i rada, govorio je o tome kako AI utiče na poslovne prilike za generaciju Z. Podijelio je neka saznanja iz istraživačkog tima Skill Scale Project.
Stephany je za Newsweek izjavio, pozivajući se na istraživanje objavljeno u časopisu ScienceDirect, da:
„Radnici svih starosnih dobi koji mogu uključiti generativni AI u svakodnevne zadatke u prosjeku zarađuju 23 % više te imaju dvostruko veću šansu da ostvare beneficije poput plaćenog roditeljskog dopusta.“
Dodao je i da to vidi kod svojih studenata: „Vrlo efikasno koriste AI za zadatke, istraživanja i razvoj ideja“, iako naglašava da ga ne koriste za pisanje eseja.
(Vijesti.ba)