Posao vrijedan 10 miliona KM po jednom kilometru, pripao je konzorciju hercegovačkih firmi....
Autoceste Federacije BiH dodijelile su posao izgradnje dijela brze ceste Mostar – Polog – Široki Brijeg – granica sa Hrvatskom, odnosno dionice Polog – Granica HR, kompanijama iz Širokog Brijega i Posušja.
Riječ je o kompanijama Hering i KTM-Brina, koje su za gradnju 5,5 kilometara dobile ugovor vrijedan 55 miliona maraka, što znači da je gradnja jednog kilometra saobraćajnice košta 10 miliona KM.
Na tenderu su bile još tri ponude, kompanija China Overseas Engineering Group, Integral inžinjering Laktaši i Euro-Asfalt Sarajevo, ali su sve odbijene.
S druge strane o tunelu Prenj se više i ne govori u javnom prostoru. Direktor Autocesta FBIH je u decembru prošle godine ugovore za Prenj najavio za proljeće 2025. godine.
“Mi ćemo u prvom, odnosno drugom kvartalu maksimalno potpisati i da krenu ti radovi”, rekao je tada Lasić.
No, već se bliži ljeto i kraj drugog kvartala tekuće godine, a ugovora još nema. O Lasićevim lažnim obećanjima po pitanju tunela Prenj pisali smo i ranije, a tekst možete pročitati OVDJE.
Za to vrijeme intenzivirani su radovi na jugu zemlje, gdje interes da gradi ima HDZ BIH. Moderni putevi u Federaciji trenutno su rezervisani samo za zapadnu Hercegovinu i krajeve koje većinski naseljavaju Hrvati, odnosno spojeve tih krajeva sa Hrvatskom. To otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi.
No, nije ni samo do HDZ-a s obzirom da na ove očigledne podvale i opstrukcije šute njihovi federalni partneri, sadašnji i bivši.
(Vijesti.ba)