Fondacija za potraživanja potrošača (CCC) i Udruženje potrošača pozvali su u srijedu građane koji su zbog takve Booking-ove prakse pretrpjeli štetu da im se pridruže.
Booking.com već godinama naplaćuje previsoke cijene za hotelske sobe, što je holandskim potrošačima prouzrokovalo štetu od "nekoliko stotina miliona eura", tvrde udruženja.
"Naše istraživanje pokazalo je da Booking.com krši propise o tržišnom takmičenju i zaštiti potrošača od januara 2013. godine", izjavio je predsjednik CCC-a Bert Heikens.
Booking.com nije odmah odgovorio na Reutersov upit da komentira navode potrošačkih udruženja.
Hoteli se u ugovorima s internetskim platformama za rezervaciju smještaja često obavezuju da na vlastitim internetskim stranicama i na onima konkurentskih platformi neće nuditi niže cijene, prihvaćajući načelo cjenovnog pariteta.
Evropski zakon o digitalnim tržištima zabranjuje pak velikim internetskim platformama ugovorne odredbe o cjenovnom 'paritetu' i Sud EU-a (ECJ) istakao je u septembru prošle godine da Booking.com ugovornim određivanjem cjenovnog praga za hotelski smještaj potencijalno ograničava konkurenciju.
Cjenovni paritet također nije ključan za ekonomsku održivost Booking.coma, upozorili su suci, ali ipak ne predstavlja povredu propisa o tržišnom takmičenju.
(Vijesti.ba)