Guccio Gucci, ime koje danas simbolizira luksuz, stil i italijansku eleganciju, imao je sasvim drugačiji početak.
Rođen 1881. godine u Firenci, u porodici kožara, mladi Guccio nije pokazivao interes za očev zanat. Umjesto toga, potražio je svoju sreću van Italije, radeći razne poslove u Parizu i Londonu.
Susret s luksuzom
Najveći trag ostavio je u londonskom hotelu Savoy, jednom od najotmjenijih u to vrijeme. Tamo je, kao liftboy, imao priliku svakodnevno posmatrati visoku klasu i slavne goste. Upravo tu je prvi put stekao osjećaj za eleganciju i luksuz, vrijednosti koje će kasnije oblikovati njegovu modnu filozofiju.
Mala radionica
Po povratku u Firencu 1921. godine, sa ušteđevinom i jasnom vizijom, otvara malu radionicu kožne galanterije. Fokus je bio na izradi luksuznih torbi, prtljaga i opreme za jahanje, uvijek uz vrhunsku izradu i pažnju prema detaljima.
Godine 1932. nastaje čuveni Gucci mokasin sa zlatnim detaljima, obuća koja će postati ikona stila.
Krajem 40-ih dizajnira Bamboo torbu, prepoznatljivu po dršci od bambusa, koja je osvojila srca mnogih slavnih žena i postala klasik.
Guccio Gucci umire 1953. godine, a brend preuzimaju njegovi sinovi koji šire posao izvan Italije, u New York, London i Pariz. Ubrzo se u ponudi, uz torbe i cipele, nalaze i odjeća, modni dodaci i sunčane naočale, a logo GG postaje simbol prestiža.
Iako je kompanija prolazila kroz krize, posebno tokom 70-ih, novi procvat doživjela je pod vodstvom dizajnera Toma Forda, između 1994. i 2005. godine.
Danas je Gucci globalni modni gigant u vlasništvu grupacije Kering, a Gucci naslijeđe, spoj italijanske tradicije, luksuza i modernosti, ostaje neizbrisiv dio modne historije.
(Vijesti.ba)