U razdoblju od aprila do juna Volkswagenova neto dobit iznosila je 2,29 milijardi eura i bila je za trećinu manja nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
U prvom tromjesečju bila je potonula za 40,6 posto, na 2,19 milijardi eura, zbog uračunatih troškova kazni za emisiju ugljika iznad limita EU-a i zbog troškova carina, javlja Hina.
VW-ov prihod iznosio je u razdoblju od aprila do juna 80,6 milijardi eura i bio je manji za tri posto nego lani, usprkos nešto većem broju isporučenih vozila. U prvom tromjesečju bio je porastao za 2,8 posto, na 77,56 milijardi eura.
Grupa je kupcima u drugom tromjesečju isporučila ukupno 2,27 miliona vozila, za 1,2 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, prema preliminarnom izvještaju objavljenom početkom mjeseca.
Najsnažnije je porasla prodaja električnih automobila na baterije, za čak 38 posto, ali taj skok nije kompenzirao lošije rezultate u segmentu skupljih vozila. Uteg poslovnim rezultatima u drugom tromjesečju bili su i troškovi restrukturiranja i 27,5‑postotne carine na uvoz automobila u SAD, navodi se u saopćenju.
Uprava Volkswagen grupe revidirala je prognozu za cijelu 2025. i sada očekuje prihod na nivou prošle godine. Do sada očekivali su da će biti veći za pet posto.
Prognoza je izmijenjena zbog političke nestabilnosti i trgovinskih ograničenja, intenzivne konkurencije i nestabilnost robnih i energetskih tržišta, stoji u saopćenju. Uprava je izdvojila i negativan utjecaj valutnih tečajeva i strožu regulativu o emisiji ugljika.
(Vijesti.ba)