Iako se neke planine u BiH, regiji, Evropi da ne govorimo, itekako mogu pohvaliti brojem turista tokom ljetnih dana, to nažalost nije slučaj na olimpisjkoj ljepotici Bjelašnici.
Tokom ljetnih dana, Bjelašnica je gotovo pusta, u što se danas uvjerila i naša ekipa. No to nije do Bjelašnice kao planine, razlozi su očigledno dublje prirode, a posljedica nikakav broj posjetilaca.
Nedostatak raznovrsnih i atraktivnih sadržaja koji bi privukli domaće i strane turiste u toplijem periodu godine, na vrhu su liste razloga.
Za razliku od brojnih drugih planinskih centara koji nude bogat izbor aktivnosti poput od planinarenja, biciklizma, adrenalinskih sportova, kulturnih manifestacija ili zabavnih parkova, Bjelašnica ljeti nudi vrlo ograničene mogućnosti.
Infrastruktura u tom smislu je nedovojno razvijena da bi zadovoljila potrebe modernog turizma, zbog čega većina ljudi koja za ljetni odmor bira planinu, bira ipak druge destinacije.
Praznina poput današnje negativno utiče na lokalnu ekonomiju i razvoj.
Koliko se u Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo vodi računa o ljetnoj sezoni i ponudi na olimpijskoj ljepotici Bjelašnici, govori i činjenica da je direktora Haris Fazlagić tek 10. jula organizovao sastanak, na kojem je razgovarano o jačanju ponude na olimpijskim planinama.
Rezultat toga je pusta Bjelašnica tokom ljetne sezone.
Da je to rezultat nebrige i nemara, nedostatka vizije i ideja, pokazuje i da je na pomenutom sastanku konstovan problem nedostatka parking prostora za turističke autobuse, te potreba za pojačanom promocijom, kako u digitalnim kanalima, tako i putem štampe.
“Posebno je naglašena važnost ulaganja u planinarenje, biciklističke rute i tranzitni turizam, kao i uvođenje novih sadržaja”, poručuje sa svog profila direktora Fazlagić 10. jula.
Dakle, u jeku ljetne sezone, kada je već sve trebalo biti spremno.
Da se nešto pogrešno radi, svjedoči činjenica da ovako nije bilo u ranijim godinama, kada ljetni mjeseci nisu prolazili neprimijećeno.
(Vijesti.ba)