Po prvi put od 2015. godine Evropska radiodifuzna unija (EBU) u saradnji s britanskim studijem za brendiranje PALS, redizajnirala je generički logo Eurosonga. Sada je novom, prilagođenom fontu Singing Sans, a početno slovo 'e' više nije veliko.
'Eurosong je oduvijek bio priča o evoluciji, muzičkoj, kulturnoj i kreativnoj. Ova obnova brenda odaje počast 70 nevjerovatnih godina, dok istovremeno vodi brend u uzbudljivu budućnost. Smjelo je, razigrano i puno srca, baš kao i samo takmičenje. Ponosni smo šta to predstavljamo svijetu', rekao je Martin Green, direktor Eurosonga.
Najavljujući nova iznenađenja u nadolazećem razdoblju, Green naglašava da se mogu očekivati detalji o aktivnostima kojima se slavi 70 godina Eurosonga, odnosno sedam desetljeća ere 'United by Music'. Sudeći po komentarima, gledaoci i nisu oduševljeni ovom promjenom.
'Čestitke onome ko je radio ovaj logo, ali u dobroj namjeri vam govorim da se vratimo na stari logo", 'Ovo mi izgleda kao Canva ili AI, ne na dobar način', 'Ovo nije Disney kanal niti dječje takmičenje, vratite stari logo', 'Izgleda kao da se dijete igralo', neki su od komentara, piše Tportal.
Podsjetimo, zahvaljujući JJ-evoj pobjedi u Baselu 2025. s pjesmom 'Wasted Love', izbor nove najbolje evropske pjesme održat će se sljedeće godine u Austriji. Organizatori su otkrili da planiraju da se muzičko takmičenje 2026. 'usredotoči na prošlost, proslavi sadašnjost i zajedno se raduje budućnosti'.
(Vijesti.ba)