U saradnji s Ministarstvom obrazovanja, nauke, kulture i sporta Unsko-sanskog kantona, JU Pedagoški zavod USK organizirao je edukaciju za profesore općih gimnazija koji će od naredne školske 2025/26. godine predavati u prvim razredima.
Ova aktivnost predstavlja važan segment kontinuirane reforme obrazovnog sistema i usmjerena je na unapređenje nastavnog procesa, istakli su organizatori.
Edukaciju su vodili timovi za kurikularnu reformu, koji su prezentirali temu „Od ocjene ka učenju: transformacija školskog vrednovanja kroz formativno praćenje“. Nakon uvodnih izlaganja, profesori su učestvovali u praktičnoj radionici, što im je omogućilo razmjenu iskustava, davanje prijedloga i dublje razumijevanje značaja formativnog vrednovanja u nastavnom radu.
- Cilj je informisati i osnažiti profesore, te ih aktivno uključiti u proces promjena kroz konstruktivnu razmjenu mišljenja i iskustava. Time gradimo kvalitetniji obrazovni sistem i unapređujemo pristup učenju i poučavanju - istakli su iz JU Pedagoški zavod USK.
Ova edukacija je dio šireg procesa modernizacije nastave u Unsko-sanskom kantonu, s fokusom na metode koje učenicima omogućavaju bolje razumijevanje gradiva i razvoj kritičkog mišljenja, pojasnili su organizatori.
(Vijesti.ba / FENA)