Giorgio Armani, legendarni italijanski dizajner i osnivač jedne od najuticajnijih modnih kuća na svijetu, preminuo je u 91. godini.
Armani je tokom svoje karijere stvorio brend koji je sinonim za sofisticiranost, eleganciju i bezvremenski stil. Kompaniju "Giorgio Armani S.p.A." osnovao je 1975. godine zajedno sa partnerom Sergiom Galeotijem, a do 2024. ostvarivala je prihode veće od 2,3 milijarde eura godišnje.
Pažljivo planirano nasljedstvo
Iako nije imao djece, Armani je godinama unazad radio na detaljnom planu sukcesije, kako bi osigurao stabilnost kompanije i očuvanje njene kreativne vizije.
- Moj plan podrazumijeva postepeni prenos odgovornosti na ljude koji su mi najbliži - Leo Del'Orko, članovi porodice i cijeli moj tim. Želim da to bude prirodan proces, a ne trenutni prekid - izjavio je Armani u intervjuu za Financial Times.
Ko će naslijediti modnog giganta?
Ključne osobe u vođenju kompanije nakon njegove smrti su: Leo (Pantaleo) Del'Orko – Armanijeva desna ruka i direktor muške modne linije od 1977. godine, Roberta Armani - sestra, uključena u odnose s javnošću i promociju brenda, nećakinje Silvana i Roberta Armani - Silvana u dizajnu, Roberta u PR-u i nećak Andrea Kamerana – ranije radio u komercijalnom sektoru kompanije.
Također, Fondacija Giorgio Armani, osnovana 2016. godine, ima važnu ulogu u budućem vlasništvu i upravljanju kompanijom, s ciljem očuvanja njenog identiteta i dugoročnog razvoja.
Struktura vlasništva osigurava stabilnost
Kompanija ima specifičnu strukturu kapitala podijeljenu u šest kategorija s različitim pravima glasa, uključujući i dionice bez prava odlučivanja, čime se minimiziraju potencijalni sukobi među nasljednicima.
Giorgio Armani ostavio je iza sebe ne samo modno naslijeđe, već i čvrste temelje za budućnost brenda koji nosi njegovo ime. Njegova vizija i elegancija nastavit će da oblikuju svijet mode i nakon njegove smrti.
(Vijesti.ba)