potičući kampanju samostalnosti, dok su trgovinski odnosi sa Sjedinjenim Američkim Državama prilično narušeni.
Nakon što je američki predsjednik Donald Trump uveo carinu od 50 posto na uvoz indijskih proizvoda, Modi je pozvao na korištenje takozvanog „Swadeshija“, odnosno robe proizvedene u Indiji. Njegovi pristaše već su započeli kampanje bojkota američkih brendova, uključujući McDonald's, Pepsi i Apple, koji su među najpopularnijima u zemlji.
„Mnogi proizvodi koje svakodnevno koristimo proizvedeni su u inostranstvu, jednostavno ne znamo... morat ćemo ih se riješiti. Trebali bismo kupovati proizvode koji su proizvedeni u Indiji“, poručio je premijer tokom obraćanja naciji.
Indijska populacija od 1,4 milijarde ljudi predstavlja glavno tržište za američku robu široke potrošnje, koja se često kupuje putem američkog internetskog trgovačkog posrednika Amazon.com. S godinama se prodaja američkih brendova proširila i na manja mjesta i gradove.
Modi je trgovcima preporučio da se fokusiraju na maloprodaju proizvoda proizvedenih u Indiji, naglašavajući da time podstiču ekonomski rast zemlje. Posljednjih sedmica brojne indijske kompanije pojačale su promociju domaće robe.
Očekuje se da će indijski ministar trgovine Piyush Goyal uskoro posjetiti Washington radi trgovinskih pregovora, u okviru napora da se ublaže napeti bilateralni odnosi između Indije i SAD-a.
(Vijesti.ba)