Šteta je izdvojio konsolidovanje dugova koji su se godinama gomilali prema radnicima, nabavku novih vozila, te je podsjetio da se građani danas voze u nikad modernijim vozilima.
Njegovo saopćenje prenosimo u cjelosti:
"Dugovi su se više decenija gomilali, plate nisu bile redovne, a priča o stečaju u tom periodu je bila sve prisutnija.
Za period od 2009. do 2016. godine radnicima nisu uplaćeni doprinosi. Za pet godina, uključujući i ovu godinu, uplatili smo 10 miliona KM za doprinose kako bi 348 radnika ostvarilo pravo na penziju pod punim uslovima i penzionisalo se. Briga o radnicima je bila i ostat će u fokusu našeg rada.
80,1 milion KM je plaćeno za pet godina, do danas, za više hiljada tužbi radnika prema GRAS-u, po osnovu Kolektivnog ugovora potpisanog daleke 2006. godine.
Ispravljamo tuđi nerad, nebrigu i nepravdu prema radnicima i prema građanima koji nisu imali adekvatan prevoz. Decenijsko zanemarivanje javnog prevoza došlo je na naplatu, a mi smo se na samom početku mog mandata uhvatili u koštac s tim.
Danas su plate redovne, na snazi je reforma javnog prevoza, prevoz je redovniji nego ranije, vozimo se novim modernim vozilima, širimo i unapređujemo infrastrukturu i postavljeni su temelji za kvalitetniju budućnost GRAS-a.
Može još bolje za još bolju uslugu građanima, a to će se jedino postići: RADOM. Nema stajanja", poručio je Šteta.
Podsjetimo, na portalu javnih nabavki prije par dana je objavljena javna nabavka za nabavku 25 autobusa i minibusa, podijeljena u dva LOT-a, od kojih je LOT 1 nabavka minibusa, a LOT 2 nabavka solo autobusa.
Predmet ove nabavke su 15 minibusa i 10 solo autobusa, a sredstva su osigurana budžetom.
Procijenjena vrijednost nabavke minibusa je 3,75 miliona KM bez PDV-a, a autobusa 4,8 miliona KM bez PDV-a.
(Vijesti.ba)