Federalni revizori nedvosmisleno su utvrdili da su Autoceste FBiH povećale troškove radova na četiri dionice za čak pola milijarde konvertibilnih maraka.
Iako se radi o enormnoj cifri i iako povećanja troškova nisu adekvatno opravdana, a kamoli transparentno objašnjeni, interesantno i poražavajuće je kako su brojni mediji u Bosni i Hercegovini prešutjeli ove informacije.
Radi se o dionicama Počitelj – Zvirovići, Vranduk – Ponirak, Nemila – Vranduk, Nemila – Poprikuše. To je dodatnih 19,5 miliona KM po izgrađenom kilomet, odnosno dodatnih 19.500 KM po svakom metru autoceste na pomenute četiri dionice.
U ozbiljnim državama ovaj nalaz revizije bi izazvao buru negodovanja u javnosti, vanredne sjednice, ostavke i istrage. No u BiH je fokus, čast izuzecima, otišao u sasvim drugom pravcu. Počela je utrka u objavljivanju još jednog obećanja iz Autocesta FBIH o "uskoro" i "do kraja godine".
Vjerovali ili ne, umjesto okonačanja radova na zadnjoj dionici Sarajevske zaobilaznice koja se gradi već preko 15 godina, famozni LOT 3B, iz Autocesta nas obavještavaju da Sarajevo dobija potpuno novu petlju kojom će se “konačno će se regulisati ulaz u grad”.
Naime, Autoceste Federacije BiH dodijelile su ugovor za izradu idejnih rješenja i projekata za Centar za održavanje i kontrolu prometa (COKP) Sarajevo te za novu petlju Telalovo polje.
Kao da je javnost zaboravila ili žele da zaboravimo da se ista obećanja ponavljaju godinama unazad, bez ikakve realizacije. Obećanja se plasiraju s lakoćom, dok se iz budžeta nepoznatim putevima odlijevaju stotine miliona maraka.
Sve više se stiče dojam da je vrijednija najava “buduće dionice” nego nestanak pola milijarde maraka.
(Vijesti.ba)