Kompanija za internet sigurnost Kaspersky upozorava turiste da bi njihovi podaci o kreditnim karticama "mogli biti ugroženi" nakon serije cyber napada na hotele.
Grupa pod nazivom RevengeHotels sada koristi vještačku inteligenciju kako bi napadi bili "efikasniji i dosegli dodatne regije", upozorio je Kaspersky u septembru, nakon onoga što je nazvao "novim talasom" napada na hotele usmjerenih na pristup informacijama o plaćanju gostiju.
- Analiza pokazuje da mnogi od novih zlonamjernih programa korištenih u ovim napadima sadrže kod vjerovatno generiran pomoću umjetne inteligencije, što ih čini sofisticiranijim i težim za otkrivanje - objasnio je Kaspersky.
- Čak i poznate sheme, poput phishing e-poruka, postaju teže uočljive za običnog korisnika - rekao je Lisandro Ubiedo iz Kasperskog.
I dok su hoteli u Brazilu i Španiji - jednoj od najpopularnijih svjetskih destinacija za odmor - bili glavne mete, napadi su se dogodili u desetak zemalja, uključujući Kostariku, Meksiko, Rusiju, Tursku, Maleziju, Italiju i Egipat.
- Za goste hotela, ovo se prevodi u veći rizik od krađe kartica i ličnih podataka, čak i kada vjerujete poznatim hotelima - dodao je Ubiedo.
Prema Kasperskom, napadi se izvode putem phishing e-poruka poslanih hotelskom osoblju, koje zauzvrat učitava zlonamjerni softver u hotelske sisteme gdje lopovi mogu pristupiti podacima o plaćanju gostiju i drugim osjetljivim informacijama.
- E-poruke često izgledaju uvjerljivo, dolaze s legitimnih web stranica ili domena s portugalskom tematikom - saopćio je Kaspersky, upozoravajući da se čak i naizgled „prijateljske“ e-poruke ovih dana moraju tretirati „s oprezom, posebno one s linkovima i prilozima“.
(Vijesti.ba / FENA)