„Moramo uzvratiti udarac. Kako da uzvratimo? Naši influenseri. Mislim da biste trebali razgovarati i s njima ako imate priliku, s tom zajednicom, oni su vrlo važni“, rekao je Netanyahu.
Biti plaćen od strane Izraela za objavljivanje na društvenim mrežama vrlo je unosno. Prema javnosti dostupnim dokumentima, ovi influenseri vjerovatno primaju oko 7.000 dolara po objavi na društvenim mrežama kao što su TikTok i Instagram u ime Izraela.
Bridge Partners, firma koja radi za izraelsko Ministarstvo vanjskih poslova, poslala je niz faktura za svoju „Kampanju influensera“ Havas Media Group Germany, međunarodnoj medijskoj grupi koja radi za Izrael. Fakture su detaljno prikazale iznos od 900.000 dolara, počevši od juna s planom da se završi u novembru, za grupu od 14-18 influensera za kreiranje sadržaja.
U dokumentu, koji je podnesen u skladu sa Zakonom o registraciji stranih agenata, navodi se da je finansiranje namijenjeno i za "plaćanja influenserima i za produkciju", ali se ne daje detaljan pregled ta dva aspekta. Kada se uzmu u obzir administrativni troškovi produkcije do 16. septembra - pravne naknade, bankarske naknade, marketinške naknade i druge projektne usluge navedene u posebnom dokumentu - to ostavlja procijenjeni iznos od 552.946 dolara za influensere između juna i septembra ove godine.
Firma je procijenila da se očekuje da će se u tom vremenu proizvesti 75-90 objava. Računajući, to bi bilo 6.143 dolara po objavi u donjem dijelu programa. U gornjem dijelu programa, svaki influenser bi mogao zaraditi čak 7.372 dolara po objavi.
Nije jasno koji influenseri učestvuju u programu. Havas, firma koja nadgleda rad Bridge Partnersa, nije odgovorila na više zahtjeva za komentar o projektu, koji influenseri učestvuju u programu ili koliko je svaki plaćen.
Osnivači Bridge Partnersa su Yair Levi i Uri Steinberg, koji svaki posjeduje 50% udjela u firmi. Bridge Partners opisuje svoj rad kao pomoć u "promociji kulturne razmjene između Sjedinjenih Država i Izraela".
View this post on Instagram