Ulazimo u posljednji kvartal godine, a od ugovora i početka radova na tunelu Prenj nema apsolutno ništa.
Ne samo da nema radova, nego više niko ni ne spominje ovaj ključni projekt koji bi trebao povezati sjever i jug zemlje.
Sve što smo dosad čuli bile su prazne najave i izigrana obećanja, a ona dolaze konstantno već godinama od jednog čovjeka, najprije s pozicije ministra, sada s pozicije direktora Autocesta FBiH.
Direktor Autocesta FBIH Denis Lasić je u decembru prošle godine najavio da će "ugovor za Prenj biti potpisan najkasnije u drugom kvartalu 2025." Zatim je u februaru, za magazin Mreža FTV-a, ponovio istu tvrdnju.
Lasić je još 2022. godine, kao tadašnji ministar saobraćaja FBiH, govorio je da će se tunel Prenj početi graditi na proljeće 2023. godine. Zatim je u novom ciklusu obećanja pomjerio sve za kraj 2024. – a kada je i to propalo, rok je "preselio" u prvi ili drugi kvartal 2025.
Svi rokovi Denisa Lasića za tunel PrenjSvi rokovi Denisa Lasića za tunel Prenj
Posted by Vijesti.ba on Wednesday, December 18, 2024
Danas je 2. oktobar. Ni ugovora, ni radova, ni izjava. Nema odgovornosti, ni objašnjenja.
Za to vrijeme "isparilo" pola milijarde KM
Dok se o najvažnijem infrastrukturnom projektu šuti, samo u prošloj godini povećani su troškovi gradnje na četiri dionice za nevjerovatnih 500 miliona KM. Pola milijarde maraka je "nestalo" kroz anekse i izmjene ugovora.
I dok Prenj čeka ko neku novu najavu ili treću vizualizaciju, radovi na jugu zemlje, u krajevima s jasnim političkim zaleđem HDZ-a, odvijaju se ubrzano i bez prepreka, prema granici sa Hrvatskom.
Sve ovo otvara ozbiljna pitanja, da li neko svjesno koči izgradnju ključne veze između Sarajeva i Mostara? Jesu li prioritetne samo one dionice koje odgovaraju političkoj agendi HDZ-a BiH? Šta po ovom pitanju misle uraditi probosanske stranke?
(Vijesti.ba)