Završena je izgradnja koridora 5c kroz Hrvatsku.
Danas je svečano otvorena posljednja dionica, duga 5 kilometara, od Belog Manastira do Mađarske.
Time je i Hrvatska završila svoj dio autoputa od Budimpešte do luke Ploče, no da bi ovaj panevropski koridor bio završen još se čeka na Bosnu i Hercegovinu. Mađarska je još ranije potpuno završila svoj dio koridora, a zadnja dionica izgrađena je u proljeće prošle godine.
Podsjetimo, koridor 5c je definisan na konferenciji održanoj u Helsinkiju 1997. godine, a povezuje Panonsku nizinu, područje Dunava sa centralnim Jadranom te se proteže od Budimpešte kroz Osijek i Sarajevo do luke Ploče.
Najveći dio koridora 5c prolazi kroz BiH, gdje je izgrađeno tek nešto više od trećine planiranog. Tako je završetak cijelog koridora nepoznanica jer brojne dionice u BIH se nisu niti počele graditi, neke nisu ni isplanirane, niti projektovane.
Nedavno smo izračunali da s probijanjem rokova, izgradnja na deset aktuelnih dionica Koridora 5c kroz BiH, kasni ukupno 19 godina.
Dok Autoceste FBiH "grade" u saopštenjima, građani i dalje čekaju da voze po autoputu koji se najavljuje decenijama. U zemlji koja ima manje kilometara autoputa nego prosječna evropska regija, vrijeme je da se javnosti počnu davati makar tačne, konkretne i potpune, a ne lažne informacije i obmane.
(Vijesti.ba)