Kampanja, snimana u New Yorku i predstavljena danas, slavi dugogodišnje prijateljstvo dvojice slavnih glumaca te šalje poruku da prava toplina ne potiče samo iz odjeće, već iz međuljudskih odnosa.
Poznati fotograf Platon autor je upečatljivih crno-bijelih kadrova u kojima su Pacino i De Niro prikazani u opuštenom razgovoru i druženju, odjeveni u Monclerove jakne iz nove kolekcije.
U jednom od videoisječaka, De Niro poručuje:
“Toplina nikada ne dolazi spolja, već iznutra.”
Na to Pacino dodaje:
“Prijateljstvo je najveća stvar koju možete imati.”
Kampanja ide dalje od same modne promocije – naglašava vrijednosti bliskosti, povjerenja i zajedništva. Moncler, poznat po vrhunskoj zimskoj odjeći, posljednjih godina sve češće povezuje modu s emocionalnim i kulturnim pričama.
Osnovan 1952. godine u Francuskoj, Moncler je danas među najuglednijim svjetskim brendovima luksuzne odjeće. Pod vođstvom direktora Rema Ruffinija, brend redovno sarađuje s poznatim umjetnicima, glumcima i muzičarima.
Kampanju dodatno upotpunjuje nova verzija pjesme „Lean on Me“, u izvedbi američkog muzičara Tobea Nwigwea i njegove supruge Fat.
(Vijesti.ba)