21.10.2025 / 10:49 Događaji / Promo - Promo

Gibonni na NetWork 13 konferenciji: Razgovor o knjigama, pjesmama i tehnologiji

Gibonni na NetWork 13 konferenciji: Razgovor o knjigama, pjesmama i tehnologiji
Foto: Ustupljena fotografija

Prošlogodišnji nastup Zlatana Stipišića Gibonnija na NetWork konferenciji bio je trenutak koji se nije prepričavao, već pamtio.

Publici je tada poklonio ono po čemu ga svi prepoznaju: iskrenost, energiju i emociju koja ne blijedi.

Ove godine vraća se u novoj ulozi - ne da pjeva, nego da govori o onome što stoji iza stihova, muzike i riječi.

U razgovoru s novinarkom Majom Miralem, Gibonni će otvoriti temu koja nadilazi muziku: gdje se danas susreću umjetnost, emocija i tehnologija. Inspirisan vlastitim stvaralaštvom i knjigom „Drvo: priče o pjesmama“, podijelit će razmišljanja o tome šta se krije iza njegovih stihova i može li kreativnost ostati autentična u digitalnom svijetu koji sve brže briše granicu između stvarnog i virtuelnog.

Publika NetWork konferencije pamti trenutak s prošlogodišnjeg koncerta kada je, dok su ga slikali i snimali, izgovorio rečenicu koja je mnogima ostala u sjećanju: „Emocija ne može proći kroz piksele – uživajte u ovom trenutku.“ Upravo ta misao sada postaje polazna tačka razgovora o umjetnosti i ljudskosti u vremenu tehnologije.

Razgovor „O knjigama, pjesmama i tehnologiji“ održava se u okviru Business Daya, prvog dana NetWork 13 konferencije, koja će se održati od 22. do 24. 10. 2025., u Grand Hotelu Neum, pod sloganom TEChTONIC CHANGES.

Ovogodišnji program donosi izuzetno bogat sadržaj koji povezuje teme iz oblasti vještačke inteligencije, cyber sigurnosti, cloud rješenja, razvoja softvera, poslovne transformacije i savremenih društvenih trendova.

Sveobuhvatna agenda za tri dana, kao i liste predavanja i predavača, dostupne su na sljedećim linkovima: finalna agenda, lista predavanja i lista predavača.

Ovim razgovorom NetWork 13 još jednom potvrđuje da spaja svjetove biznisa, tehnologije i umjetnosti, podsjećajući da se i u digitalnoj eri mnogo toga i dalje svodi na emociju.

Organizaciju i komunikaciju konferencije potpisuje agencija Communis, a podržana je od strane višegodišnjih partnera - platinum sponzora Aircash i Logosoft, te sponzora telekomunikacija JP Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar, uz mnogobrojne druge sponzore, partnere i prijatelje događaja.

Kotizacije za ovu najrelevantniju poslovno-tehnološku konferenciju još uvijek su u prodaji, a za timove i kompanije predviđeni su grupni popusti. Više informacija o programu i prijavama dostupno je na www.networkkonferencija.ba, kao i na zvaničnim profilima konferencije: LinkedIn, Facebook, Instagram i X.

 

(Vijesti.ba)

 

Izdvajamo