Kineska kompanija navodi da su globalni prihodi u tri mjeseca, zaključno s krajem septembra, skočili za nevjerojatnih 250 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, piše BBC.
Rast je ponajviše potaknula prodaja izvan Kine. Prihodi u SAD-u skočili su više od 1.200 posto, a u Evropi više od 700 posto. Ovi podaci samo su nastavak niza snažnih poslovnih rezultata za Pop Mart. Dionice kompanije porasle su u četvrtak za više od 5.5 posto u Hong Kongu, čime je tržišna vrijednost kompanije dostigla oko 45.5 milijardi dolara.
Pop Mart je najpoznatiji po prodaji igračaka u takozvanim "slijepim kutijama" – pakiranjima koja skrivaju sadržaj sve do otvaranja. Ova marketinška metoda naišla je na kritike zbog poticanja ponašanja sličnog kockanju i kompulzivne kupovine. Kolekcionari su postali opsjednuti Labubuima, izmišljenim stvorenjima nalik vilenjacima s nizom oštrih zubi, pa se pred trgovinama širom svijeta stvaraju dugi redovi kupaca.
Labubu je stekao golemu popularnost, posebno u SAD-u, zahvaljujući podršci slavnih, među kojima su Kim Kardashian i Lisa iz K-pop grupe Blackpink. Profil brenda dodatno su ojačala partnerstva s velikim imenima kao što su Coca-Cola i manga franšiza One Piece.
Lansirane 2019. godine, Labubu lutke pomogle su Pop Martu da izraste u globalnog maloprodajnog diva s više od 2.000 automata i trgovina širom svijeta. Kompanija je 2020. godine izlistala svoje dionice na berzi u Hong Kongu, a njihova cijena od tada je porasla za više od 280 posto. Ipak, posljednjih sedmica dionice Pop Marta pale su nakon upozorenja investicijskih banaka s Wall Streeta, poput JPMorgana. Analitičari smatraju da je kompanija precijenjena i da vjerovatno neće moći dugoročno održati popularnost svojih igračaka, prenosi Index.hr.
(Vijesti.ba)