
Rajović je istakao da je cilj reformi vratiti djeci osmijeh u školu i učiniti da učenje ponovno nalikuje igri. 
"Ne da se djeca igraju umjesto da uče, nego da metode učenja budu slične igri, jer tada su u dubokom fokusu i stvarno uče", rekao je.
Prema njegovim riječima, škole bi trebale razvijati ono što kompjuteri nemaju, timski rad, empatiju i osjećaj za druge. "Ako ih učimo da misle, a ne da samo pamte, bit će spremni za život", naglasio je Rajović.
Podsjetio je i na podatke koji pokazuju koliko se svijet rada brzo mijenja. 
"Od deset najtraženijih zanimanja 2018. godine, devet nije postojalo deset godina ranije. Ista situacija ponovila se i 2023. To znači da djecu moramo pripremati za zanimanja koja još ne postoje."
Rajović upozorava da su zemlje bivše Jugoslavije već sada ispod prosjeka na međunarodnim PISA testovima, koji procjenjuju funkcionalno znanje učenika. "Evropa je već ispod prosjeka, a mi smo još niže. Jedino je Slovenija iznad. Ako se ne probudimo, pitanje je gdje će naša djeca biti za 10 ili 20 godina", rekao je.
Istakao je i usporedbe s azijskim zemljama koje postižu najbolje rezultate na međunarodnim takmičenjima iz matematike, fizike i hemije. 
"Kina, Tajvan, Hong Kong i Singapur dominiraju. Njihov mozak kao da funkcioniše drugačije, imaju drukčiji kod. A to se vidi i u ekonomiji, Kina već sada preuzima svjetsko vodstvo", rekao je, prenosi Index.hr.
Zaključio je da je ključno promijeniti pristup učenju. 
"Učenje napamet više nije rješenje. Djecu moramo naučiti da povezuju informacije i da razumiju ono što uče. To je funkcionalno znanje, apsolutni prioritet budućnosti."
(Vijesti.ba)