14.11.2025 / 14:00 SHOW - Skims

Brend Kim Kardashian procijenjen je na vrtoglavih 4,56 milijardi eura

Brend Kim Kardashian procijenjen je na vrtoglavih 4,56 milijardi eura
Foto: Agencije
Skims, brend donjeg rublja i tzv. 'shapewear' odjeće, koji je suosnovala poduzetnica Kim Kardashian, niže ogromne uspjehe.

Sad je objavljeno da je brend Kim Kardashian procijenjen na 4,56 milijardi eura (5 milijardi dolara) nakon što je dobio novu finansijsku injekciju od 225 miliona dolara.

Iz kompanije su najavili da planiraju iskoristiti novac od investitora, uključujući ogranak bankarskog diva Goldman Sachsa, kako bi otvorili nove trgovine te se proširili širom svijeta.​

'Jedva čekamo podići Skims na sljedeći nivo dok nastavljamo inovirati i postavljati standarde za našu industriju', rekla je Kim Kardashian.

'Runda' finansiranja jedna je od najvećih ove godine za američki potrošački brend i dolazi dok se Skims suočava s žestokom konkurencijom rivala poput Lululemon, piše BBC.

Skims, koji ima 18 trgovina u SAD-u i prodaje svoje proizvode i u trgovinama širom svijeta, fokusirat će se 'pretežno' na fizičko maloprodajno poslovanje u sljedećih nekoliko godina, navode iz brenda.

Kompanija očekuje da će prodaja ove godine premašiti milijardu dolara, što je, kako je rekao izvršni direktor Skimsa Jens Grede, dalo kompaniji samopouzdanje za ostvarivanje dugoročnih ciljeva, prenosi tportal.hr.

Brend je debitovao 2019. godine s linijom odjeće za oblikovanje i od tada je proširio svoju ponudu, uključujući ležernu odjeću za dom i druge modne kategorije.​

Rast kompanije pomakao ju je dublje u mainstream sportskog i athleisure tržište, kojim uglavnom dominiraju brendovi kao što su Lululemon i Alo Yoga.​

Skims je također okupio veliku grupu influencera, uključujući naravno cijelu porodicu Kardashian-Jenner, ali i druge poznate, poput Megan Fox i Paris Hilton, kako bi povećao svoju popularnost.

 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli SKIMS (@skims)



Od pokretanja kompanija se suočila s nekim kontroverzama. Njezin početni naziv, Kimono Intimates, kritikovan je zbog nepoštovanja značenja tradicionalne japanske odjeće, što ju je potaknulo da smisli drugo ime - Skims.​

Inače, jedan Skimsov proizvod, pokrivač za glavu koji se nosi tokom spavanja, podijelio je internet. Neki su ga hvalili kao budućnost neinvazivnog oblikovanja lica dok su ga drugi osudili kao distopijski i poručili kako kompanija utječe na to da se žene osjećaju nesigurnije.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo