
Prema informacijama portala Engadget, u verziji 1.2025.329 otkrivene su reference na funkciju označenu kao „ads feature“, uključujući termine poput „search ad“, „bazaar content“ i „search ads carousel“. Ove stavke ukazuju da kompanija testira različite formate oglasa, moguće u okviru pretrage ili odgovora na korisničke upite.
Do sada OpenAI nije prikazivao reklame ni u besplatnoj verziji servisa, ni u drugim planovima. Analitičari ističu da bi uvođenje oglasa moglo predstavljati novi model monetizacije, posebno u periodu kada troškovi razvoja i održavanja velikih jezičkih modela rastu.
ChatGPT Android app 1.2025.329 beta includes new references to an "ads feature" with "bazaar content", "search ad" and "search ads carousel" pic.twitter.com/BdHOJIQHmA
— Tibor Blaho (@btibor91) November 29, 2025
Iz kompanije za sada nema zvanične potvrde. Izvršni direktor Sam Altman ranije je izjavljivao da reklame nisu prvi izbor i da OpenAI oprezno pristupa promjenama.
Iako funkcija još nije aktivna, pojavljivanje oglasa u kodu Android aplikacije sugeriše da se kompanija priprema za javno testiranje nove opcije u skoroj budućnosti.
Očekuje se da će ova promjena promijeniti iskustvo korištenja ChatGPT-a, posebno za korisnike besplatne verzije, koji bi uskoro mogli vidjeti reklame unutar samog servisa.
(Vijesti.ba)