
Nova linija, koja je s radom počela u subotu, imat će pet stanica i bit će povezana s gradskom podzemnom željeznicom.
Očekuje se da će je dnevno koristiti oko 11.000 putnika. Vrijeme putovanja od terminala do terminala iznosit će 18 minuta, u poređenju s 40 minuta koliko je potrebno autobusom.
Projekat je koštao gotovo 138 miliona eura. U svakoj kabini nalazit će se po 10 sjedišta.
Operater je pojasnio da je žičara odabrana kao prevozno sredstvo jer je to područje ispresijecano teretnim i brzim željezničkim linijama, dok su postojeći saobraćajni koridori izrazito zagušeni.
Južni francuski grad Toulouse ima sličnu žičaru dugu tri kilometra, dok nešto kraće linije postoje u Barceloni i Londonu.
AFP podsjeća da postoje i alpske žičare slične dužine, dok još duže gradske žičare postoje u bolivijskom La Pazu i kolumbijskom Medellínu.
(Vijesti.ba)