
U toj reklami promovisan je proizvod pod nazivom “Quesarito”, koji je tada bio u ograničenoj ponudi. Riječ je o ljutom buritu s obiljem sira, koji je zbog velike popularnosti među kupcima vrlo brzo stekao kultni status. Upravo zbog toga su brojni fanovi godinama tražili da se Quesarito ponovo vrati na meni.
Nakon dugog oklijevanja, Taco Bell je popustio pritisku javnosti i odlučio ponovo uvrstiti ovaj proizvod u ponudu. Riječ je o buritu s meksičkom tortiljom, začinjenom govedinom, rižom, sosom od pavlake i majoneze, uz sirni namaz i kačkavalj.
Tokom marketinške kampanje, kompanija je u više navrata pokušavala “nagovoriti” Nikolu Jokića da proba Quesarito i tako dodatno doprinese njegovoj popularnosti. Međutim, srbijanski košarkaš uporno je odbijao, barem javno.
Nikola responds to the noise pic.twitter.com/P1lFleCRyx
— Denver Nuggets (@nuggets) December 26, 2025
Ipak, pažnju je privukao na božićnoj utakmici Denvera i Minnesote, 25. decembra, kada se pojavio u dvorani noseći kardigan s logom “Taco Bell” i majicu s natpisom: “Još uvijek nisam probao Quesarito."
(Vijesti.ba)