17°C
Mostar 33°C
Tuzla 33°C
Banja Luka 33°C
Bihać 27°C

14.09.2023 / 10:23 Ekonomija - Foto/Video

Veliki interes: Pepco otvoren u West Gate Retail parku u Sarajevu

Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Evropi, danas je otvorio svoju bosanskohercegovačku prodavnicu u Sarajevu, u prvom retail parku u gradu - West Gate Retail park, koji danas inače slavi svoj prvi rođendan.

Pepco planira da otvori devet prodavnica u Bosni i Hercegovini tokom svog prvog mjeseca na tržištu. Osim Sarajeva, nove prodavnice će biti otvorene i u Mostaru, Livnu, Gradačcu, Kaknju, Čitluku, Lukavcu i mnogim drugim mjestima.

Do kraja ove godine Pepco namjerava otvoriti više od 20 prodavnica širom Bosne i Hercegovine.

Kolona ljudi koju smo danas zatekli na otvaranju prodavnice u West Gate Retail parku svjedoče velikom interesovanju za ono što nudi Pepco te da će biti među omiljenim brendovima kod bh. kupaca.

Svečano otvorenje Pepca u West Gate-u

Posted by Vijesti.ba on Thursday, September 14, 2023

Pepco je jedinstveni maloprodajni format s raznovrsnom ponudom, s proizvodima za dom i odjećom za cijelu porodicu s oko 500 kategorija, koje se redovno ažuriraju poboljšanom ponudom s 250 novih proizvoda sedmično, uključujući licencirane ponude kao što su Barbie i Harry Potter i više od 80 novih kolekcija po sezoni.

Pepco kontinuirano proširuje asortiman proizvoda koji su bolji za planetu. Ponuda lanca uključuje odjeću od ekološkog organskog pamuka, uključujući odjeću sa certifikatom Globalnog standarda za organski tekstil (GOTS). Pepco je također dio Better Cotton Initiative - jedne od najvećih nevladinih organizacija koje podržavaju ekološki prihvatljiv i društveno odgovoran uzgoj pamuka. U prodavnicama kupci mogu pronaći proizvode sa sigurnosnim certifikatom OEKO-TEX i predmete za dom prirodnog porijekla, napravljene od slame, trave ili bambusa - bez nepotrebnog korištenja plastike. Ponuda brenda također uključuje proizvode od certificiranog drveta i papira (FSC).

Pepco je društveno odgovoran brend, koji sprovodi desetine CSR programa u svakoj zemlji u kojoj posluje. Lanac se uglavnom fokusira na pomoć djeci pa sarađuje s nevladinim organizacijama koje pomažu djeci iz porodica koje su u potrebi, finansijski ugrožene ili socijalno isključene. Ove organizacije se fokusiraju na razvoj djece, na jačanje njihovih vještina i kompetencija i pružanje posebnog obrazovanja, dok povećavaju njihovo interesovanje za umjetnost, kulturu i sport. Kompanija planira da sprovede CSR aktivnosti i u Bosni i Hercegovini i predstavit će ih tokom svoje prve godine na tržištu.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo