Prije njega, samo su botovi i razni AI alati uspjeli doći toliko daleko u igri da se smrzne, odnosno gdje blokovi padaju toliko brzo da igra to ne može podnijeti.
Dječak koji se u online svijetu naziva Blue Scuti igrao je Tetris nekih 38 minuta kad je došao do ovog trenutka.
Igra koju je osmislio Rus Aleksej Pažitnov objavljena je originalno davne 1984. godine, ali njen put slave krenuo je pet godina kasnije kad je dobila verzije za Nintendo NES i Game Boy.
Pravila su svima dobro poznata, blokove treba rotirati i slagati tako da se redovi obrišu prije nego se ekran napuni. Teoretski to može trajati beskonačno i godinama se vjerovalo da je limit za ljudske igrače oko nivoa 29. Nakon toga blokovi počinju padati prebrzo da bi ih ljudi mogli pratiti.
- Čovjek ovo nikad nije napravio. U osnovi, smatralo se da nije moguće do prije nekoliko godina - rekao je Vince Clemente, predsjednik svjetskog prvenstva u Classic Tetrisu.
(Vijesti.ba)