Iako Hrvatska sebe i dalje voli predstavljati kao jednu od najpoželjnijih turističkih destinacija Europe, stvarnost koju svakodnevno proživljavaju gosti i domaći putnici sve je teže ignorisati.
To je na svojoj koži osjetila i marketinška stručnjakinja Vida Janeković koja je proživjela jedno neugodno iskustvo.
- Ovog vikenda sam boravila u Trogiru. Umjesto uživanja u mediteranskom šarmu, doživjela sam – potpuni turistički apsurd. Za sat i pol parkiranja naplaćeno mi je čak 20 eura. Bez kontrole, bez objašnjenja, bez ikakve jasne logike - govori ona.
No, pravo razočaranje stiglo je u obliku smještaja.
- Odabrala sam hotel s 4 zvjezdice, gdje sam za noćenje platila 157 eura. Iako je doručak bio odličan i jedna od rijetkih svijetlih tačaka mog boravka, ostatak iskustva bio je ispod svake razine očekivanja: žute jugozavjese, potrgana kanta za smeće, zastarjela kupaonica u kojoj se doslovno nije moglo okupati i sveukupan dojam zanemarenosti i nebrige. Za usporedbu – u Dubaiju, u najelitnijem dijelu Jumeirah Beach Residencea (JBR), boravila sam u 130m2 penthouse apartmanu, s uključenim vrhunskim doručkom, za samo 80 eura po noći. Luksuz, čistoća, usluga na nivou, sve ono što hrvatskom turizmu sve više nedostaje - rekla je.
Ovo iskustvo, kaže, nije izoliran slučaj, već simptom dubljeg problema.
Hrvatska diže cijene, a ne diže kvalitetu. Živi se od stare slave, dok gosti sve češće odlaze razočarani i s pitanjem:
“Zašto platiti više - za manje?” Ako se nešto uskoro ne promijeni, hrvatski turizam će – umjesto da raste – početi stagnirati i tonuti, i to pred očima onih koji bi ga trebali štititi i razvijati - zaključila je.
(Vijesti.ba)