
Prvi letovi počinju 12. decembra, kada iz Tuzle ponovo polijeću avioni prema Kölnu, Hamburgu, Maastrichtu i Malmöu. Sve ove linije saobraćajke su prije nego se Wizz AIR povukao iz Tuzle, a imale izuzetno veliku potražnju, naročito među putnicima koji žive i rade u Njemačkoj, Švedskoj i Holandiji.
Letovi prema Kölnu bi trebalo da saobraćaju tri puta sedmično, dok će se ostale linije prilagođavati potražnji, što je uobičajena praksa u zimskom redu letenja.
Uz ove linije, Wizz Air ostavlja aktivnom i liniju Tuzla Dortmund, jednu od najstabilnijih i najčešće korištenih veza tuzlanskog aerodroma, što putnicima omogućava kontinuitet putovanja prema jednoj od najpopularnijih destinacija za bosanskohercegovačku dijasporu.
Drugi val novih aviolinija iz Tuzle ta zemlje Evrope planiran je za mart 2026. godine, kada bi Wizz Air trebao stacionirati dodatni bazni avion u Tuzli, čime će se znatno proširiti lista destinacija. Prema najavama, na rasporedu će se tada naći letovi za Berlin, Frankfurt Hahn, Göteborg, Larnaku, Pariz Beauvais i Bratislavu, a uprava Aerodroma Tuzla najavljuje da bi ovaj dio godine mogao označiti povratak aerodroma na nivoe putničkog prometa kakvi su postojali u periodu najvećeg rasta.
Podsjećamo, nove letove iz Tuzle subvencionira Vlada Tuzlanskog kantona sa 1,2 miliona KM. Subvencioniranje avio saobraćaja vršit će se po dolazećem putniku na područje Tuzlanskog kantona u iznosu od 6 eura po putniku.
(Vijesti.ba)