BH Pošta spada u najuspješnije kompanije u Bosni i Hercegovini i vodeći je domaći poštanski operater.
Zavidan poslovni uspjeh BH Pošte rezultat je dobrih odluka menadžmenta, kvalitetnih kadrovskih rješenja, uvođenja novih usluga, modernizacije i digitalizacije postojećih servisa i pametnog ulaganja u poštansku infrastrukturu.
Generalni direktor BH Pošte, Mirsad Mujić na čelu je kompanije od 2015. godine i u tom periodu BH Pošta bilježi najbolje poslovne rezultate, a takav kontinuitet dobrog poslovanja zadržan je i u dvogodišnjem periodu pandemije, kao i danas u uslovnima globalne krize.
On kaže da su se prilagodili novim zahtjevima tržišta što je zahtijevalo i uvođenje novih usluga te optimiziranje postojećih - Usluga BH PostExpress u konstantnom porastu - Dobri rezultati usluga hibridna pošta, mjenjački poslovi, platni promet i novčane transakcije.
- Sve aktivnosti BH Pošta vodila je promišljeno i odgovorno što je rezultiralo time da je godišnji prihod naše kompanije posljednih godina povećan za 12 do 15 posto. Takođe, uveli smo nove usluge i optimizirali postojeće. Rekao bih da smo to učinili zahvaljujući modernizaciji i prilagođavanju online trgovini kao najviše rastućem trendu globalne trgovine i komunikacije. U tom procesu fokus smo stavili na dobro obučene kadrove, iskusne i kvalifikovane. Nastojimo da osiguramo što bolje uslove za naše radnike, ali isto tako pokušavamo da dođemo do kvalitetnih novih kadrova koji će unijeti inovativnost u naše poslovne procese.
U istom periodu, i pored svih izazova, nismo zanemarivali ni društvenu odgovornost, te smo nastavili pomagati projekte iz oblasti nauke, sporta, kulture, historije, obrazovanja, kao i donirati sredstva udruženjima čiji rad je važan za razvijanje bosanskohercegovačkog društva – kazao je generalni direktor BH Pošte Mirsad Mujić.
(Vijesti.ba)